Menu
Nákupný košík

Doprava a platba

Doprava

Doprava, balné a doručenie

Na všetky výrobky máme naskladnený materiál potrebný pre ich výrobu, preto sú pri produktoch zobrazené ako SKLADOM. Každý hrnček vyrábame na objednávku, starostlivo balíme a odosielame k vám tak, aby dorazil bezpečne a v čo najkratšom čase.

Dostupnosť tovaru a výroba

Na všetky výrobky máme naskladnený materiál potrebný pre ich výrobu. Z tohto dôvodu majú naše výrobky zobrazenú skladovú dostupnosť: SKLADOM.

Po odoslaní objednávky trvá zaradenie do výroby približne 2 – 3 pracovné dni v závislosti od vyťaženia výroby. Následne od vyrobenia trvá približne 2 pracovné dni kompletizácia, balenie a expedícia tovaru k vám.

V extrémne sezónnych obdobiach, ako sú Vianoce, trvá zaradenie do výroby zvyčajne 2 – 5 pracovných dní.

Doba doručenia od odoslania

  • Kuriér Slovensko – zvyčajne do 1 pracovného dňa od prebratia balíka prepravnou spoločnosťou u nás na prevádzke.
  • Kuriér Česko – zvyčajne do 2 pracovných dní od prebratia balíka prepravnou spoločnosťou u nás na prevádzke.

Packeta – Z-Box (samoobslužné výdajné miesta)

Ako funguje doručenie do Z-Boxu
  • Využite samoobslužné miesto Packety a zásielku si vyzdvihnite 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
  • Stačí si v košíku zvoliť formu doručenia cez Z-Box a do mobilného telefónu stiahnuť aplikáciu Packeta.
  • Bez aplikácie nie je možné Z-Box otvoriť.
  • Cena je rovnaká ako pri doručení na výdajné miesto, no je potrebné zásielku uhradiť vopred, nakoľko sa na samoobslužných Z-Boxoch nenachádza platobný terminál.

Ceny prepravy Packeta do Z-Boxu a Z-POINTu

Doručenie do Z-POINTu / Z-Boxu (cena za zásielku) Cena
Štandardné zásielky – do 5 kg 3.60 €
Nadrozmerné zásielky – do 10 kg 5.00 €
Nadrozmerné zásielky – do 15 kg 5.60 €

Poznámka: Ceny prepravného vypočítané e-shopom sú informatívne a môžu sa líšiť od reálnych nákladov. Ceny sú uvedené vrátane DPH.

Packeta – doručenie kuriérom na adresu

Ako prebieha doručenie kuriérom Packeta
  • Počkajte si na svoju objednávku v pohodlí domova – zásielku vám doručíme priamo na zadanú adresu (domov alebo napr. do práce).
  • O dni a čase doručovania budete vopred informovaní. V deň doručovania vám Packeta pošle e-mail a SMS správu s predpokladaným minútovým časom doručenia a s odkazom na live tracking.
  • Po príchode kuriéra stačí na prevzatie zásielky predložiť QR kód alebo PIN kód z SMS.

Ceny prepravy Packeta – kuriér na adresu

Doručenie zásielok kuriérom na adresu (home delivery) Cena
Zásielky do hmotnosti 1 kg 5.50 €
Zásielky do hmotnosti 2 kg 5.90 €
Zásielky do hmotnosti 5 kg 6.50 €
Zásielky do hmotnosti 10 kg 8.50 €
Zásielky do hmotnosti 15 kg 9.50 €

Poznámka: Ceny prepravného vypočítané e-shopom sú informatívne a môžu sa líšiť od reálnych nákladov. Ceny sú uvedené vrátane DPH.

Výhody dopravy cez Packeta

Packeta logo

  • viac ako 1300 výdajných miest a 1300 Z-Boxov po celom Slovensku
  • blízkosť a flexibilita vyzdvihnutia
  • rýchle doručenie, obvykle už do druhého dňa
  • sledovanie zásielky online
  • 7 dní na vyzdvihnutie, so Z-Boxom vyzdvihnutie nonstop
  • prehľadná a efektívna mobilná aplikácia
  • platba v hotovosti aj platobnou kartou (podľa typu výdajného miesta / služby)

Ako prebieha objednávka a doručenie

  • V košíku si pri doprave zvoľte ako spôsob doručenia tovaru Packeta. Následne si vyberiete v zozname výdajné miesto, ktoré sa nachádza vo vašom okolí – stačí zadať mesto alebo vyhľadať pobočku na mape.
  • Keď bude vaša zásielka odoslaná, príde vám e-mail s číslom zásielky, pomocou ktorého môžete sledovať jej cestu na stránke packeta.sk alebo v mobilnej aplikácii Packeta.
  • Po doručení zásielky na výdajné miesto vám pošleme SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť. Pri doručení na adresu vás bude vopred kontaktovať kuriér.

Prepravné, balné, doručenie – všeobecné informácie

V prípade, že si zákazník želá rozdeliť objednávku (napr. v prípade nedostupnosti niektorého objednaného tovaru v objednávke alebo potreby doručiť určitú časť objednávky expresne), bude táto objednávka rozdelená a vybavená ako niekoľko samostatných objednávok a ku každej zásielke budú prirátané prepravné náklady podľa cenníka prepravného.

V prípade, že si zákazník spraví naraz viacero objednávok, je ich možné spojiť do jednej objednávky, pokiaľ nám dá včas vedieť. V taktomto prípade bude zákazník platiť len jedno poštovné, resp. pri splnení nárokov na dopravu zdarma mu ponúkneme aj tento spôsob dopravy.
Cena prepravného sa odvíja od celkovej váhy zásielky.

Cenu prepravného počíta e-shop po vložení tovaru do košíka. Výber spôsobu prepravy si zákazník môže zvoliť pred dokončením objednávky.

Zákazník je informovaný e-mailom o odoslaní zásielky (e-mailová notifikácia) a taktiež SMS správou. Okrem toho zákazník obdrží ďalší e-mail od prepravcu s informáciami o doručovaní a SMS správu.

Kontrolný orgán

Kontrolný orgán:
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj,
Trhová 2, 917 01 Trnava 1, Slovenská republika,
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

Platba

Spôsoby platby v e-shope Funblez

Vyber si spôsob platby, ktorý ti najviac vyhovuje. Všetky možnosti sú bezpečné, jednoduché a prispôsobené tomu, aby si objednávku vybavil bez zbytočných komplikácií.

Platbu za tovar je možné uskutočniť týmito spôsobmi

1. Na dobierku v hotovosti alebo kartou kuriérovi

Ak zvolíš platbu na dobierku, účtujeme si manipulačný poplatok 1,50 € s DPH. Kuriérovi môžeš zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou.

2. Bankový prevod

Pri platbe bankovým prevodom si neúčtujeme žiadne dodatočné poplatky. Po prijatí úhrady ti tovar odošleme a následne doručíme na zvolenú adresu.

3. Platobná brána Comgate – platba kartou online

Bezpečný nákup prostredníctvom platobnej brány Comgate. Platobná brána podporuje nasledujúce karty: Visa, Mastercard, Maestro.

4. Comgate cez Apple Pay alebo Google Pay

Môžeš zaplatiť aj cez Apple Pay alebo Google Pay – ide o platbu kartou uloženej v tvojej Apple alebo Google Peňaženke.

Platby cez Comgate – dôležité informácie

Aké platobné metódy Comgate podporuje?
Platobná brána Comgate podporuje platby platobnými kartami Visa, Mastercard a Maestro, ako aj platby cez Apple Pay a Google Pay.
Je platba cez Comgate bezpečná?
Áno. Comgate je licencovaný poskytovateľ platobných služieb a využíva moderné bezpečnostné štandardy pre ochranu údajov a platieb.
Na koho sa obrátiť pri problémoch s platbou?
V prípade otázok alebo reklamácií ohľadom platby cez Comgate môžeš kontaktovať priamo spoločnosť Comgate:
  • Comgate, a.s.
  • Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
  • E-mail: platby-podpora@comgate.cz
  • Tel: +420 228 224 267

Platba kartou Comgate